Pagina's

maandag 4 november 2013

Nail art: Glitter shower

Ik ben erg druk met mijn toets weken en het veel leren, tussendoor weinig tijd om een uitgebreid artikel te maken dus. Maar ik heb wel een nail art voor jullie. Afgelopen week had ik mijn nagels gelakt en kreeg er veel leuke en lieve reacties op, het leek me een leuk idee om dit met jullie te delen.
De naam zegt het al er zitten lekker veel glitters in. Dit is een korte nail art dus als je weinig tijd hebt voor een feestje is dit zo gedaan en natuurlijk zijn glitters altijd wel leuk voor een feestje.

Ik heb roze gebruikt voor deze nail art maar je kunt natuurlijk ook een ander kleurtje gebruiken
Het enige wat je nodig hebt is
♡ Lichte nagellak
♡ Glitter nagellak
♡ Sponsje

Als eerst lak je je nagels met de lichte kleur. Ik heb een LE Catrice lakje in C02 walk on air gebruikt.
Daarna doe je op het sponsje de glitter nagellak. Je kan het ook gelijk op je nagels doen maar dan droogt het minder snel en kan het ook te dik worden, een sponsje is daarom veel handiger. De glitter nagellak die ik gebruikt heb is ook van Catrice dit is 45 Kitch me if you can.
En klaar is je nail art. Het is echt super snel gedaan en ik vind het zelf ook erg leuk.
Kusjes Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten