Pagina's

maandag 7 september 2015

NEW IN | H&M Chunky boots


Hoi allemaal,

Vandaag weer een nieuw artikel online. Laatst toen ik in de stad was zag ik bij de H&M deze super CUTE laarsjes staan. Ik had toen geen geld meer dus heb ik ze laten staan. Toen ik vorige week weer in de stad was en weer de laarsjes zag staan wilde ik ze hebben. Dus ik naar mijn maat zoeken, OEPSS. nu hadden ze mijn maat niet meer. Gelukkig bestaat er zoiets als online bestellen en dit heb ik gelijk gedaan en heb ze nu binnen!

Het zijn leuke zwarte laarsjes. Er zit een hak onder van 6,5 centimeter. Ze hadden ook nog dit soort laarsjes met hogere hakken maar omdat ik van mezelf al best groot ben vond ik 6,5 centimeter hoog genoeg. Denk eerlijk gezegd ook niet dat ik op hoger kan lopen haha.

Het is een vierkante hak, hierdoor is het lopen veel makkelijker. Als ik erop loop heb ik ook absoluut niet het gevoel dat ik op hakken loop. Het loopt lekker stevig.

Aan de zijkant zit elastiek. Het ziet er heel erg mooi uit en het is fijn met het uit en aantrekken van de laarsjes. Er zit namelijk geen rits in.

Ik heb deze laarsjes dus gekocht op de site van de H&M. De laarsjes zelf zijn €29,99. Maar omdat ik ze dus online heb gekocht kwam er nog €4,90 verzendkosten bij. Maar ik vind de laarsjes zo leuk dat dat me niet echt uit maakt.

Ik kan niet wachten tot het weer wat herfstiger weer word. Dan kan ik ze aan :D

Wat vinden jullie van mijn nieuwe laarsjes?

Bedankt voor het lezen,
Liefss Quinty

13 opmerkingen:

  1. Ooooh, ik vind ze prachtig! Super mooi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie laarsjes, ze lopen vast erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze erg cool. Met dit soort zwarte laarsjes heb je een goede aankoop, past over al bij!
    -Marijke-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super toffe laarsjes!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, wat zien ze er leuk uit! Zo'n zwarte laarsjes passen echt overal op, ideaal dus! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke laarsjes! Ik draag echt bijna het hele jaar door dit soort enkellaarsjes <3

    BeantwoordenVerwijderen