Pagina's

woensdag 29 april 2015

Beauty | MOTD: Make-Up of the day

Haaii  allemaal,
Vandaag een artikel over mijn make up routine van vandaag. Het is eigenlijk de make up die ik altijd wel op heb dus het is eigenlijk mijn dagelijkse make up. Ik gebruik voor deze look de producten van oa essence , Hema en  maybeline.

oke, even een awkward foto zonder make-up, maar zo zien jullie wel het verschil van voor de make-up en na de make-up haha. Wat verschrikkelijk dit !

Op deze foto ziet het er al een beetje beter uit, hier heb ik mijn foundation en poeder al opgedaan :)

NYC BB cream + Make up studio kwast 36

Poeder essence light beige + Primark kwast
 Nu heb ik mijn eyeliner op gedaan. Zoals jullie zien probeer ik een cat eye of wing te maken
Essence eyeliner stift
Nu mijn masara, dit vind ik altijd het leukste om te doen. Ik heb namelijk best lange wimpers van mezelf en om er dan mascara's op te doen die mijn wimpers nog langer maken vind ik altijd mooi. Zoals jullie op de onderstaande foto zien gebuik ik bij deze look 4 verschillende mascaras. ze zijn allemaal voor iets anders. De ene maakt ze lang, de ander maakt ze zwart en de ander haalt ze weer uit elkeer om het geen spinnenpoten te laten lijken haha maar ik doe altijd eigenlijk wel zoveel mascara op

Mascara Hema, Essence en maybeline


zo, nog even wat wenkbrauw poeder en blush op en mijn makeup is klaar. Voor de leukigheid heb ik ook nog maar even een leuke vissengraatvlecht gemaakt haha.
Wenkbrauwpoeder van catrice
Blush van de hema
Hier nog even een foto van mijn oog haha ik zag deze foto en vond hem heel erg mooi blauw haha en ik moest hem even met jullie delen!

En klaar is kees. Ik vind mijn dagelijkse look gewon niet te veel maar toch wel mooi!

Wat vinden jullie ervan?
Hoe ziet jullie dagelijkse look eruit en wat is jullie favo make-up ?

Bedankt voor het lezen

LIEFS QUINTYY




8 opmerkingen:

  1. Ik vind het je mooi staan <3

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om je routine te zien en erg leuke producten! Het staat je goed haha en de bb cream heb ik ook (hihi maar dat wist je al) en hij is echt heeel fijn. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ik vind je oogmake-up echt prachtig!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het effect is mooi! en wat zit je eyeliner goed zeg :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die win staat je echt prachtig. En wat heb je lange wmpers met mascara op <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, je ogen spreken echt. Leuke vlecht ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor! Een visgraatvlecht vind ik altijd geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen