Pagina's

maandag 27 april 2015

NEW IN | Essence gel nailpolishes

Hallo lieve volgers,
Vandaag heb ik weer een artikel voor jullie en dit keer gaat het over de nieuwe nagellakjes van essence.  Misschien weten jullie dit al maar ik ben HE-LE-MAAL gek van essence nagellak en toen ik dus hoorde dat ze 46 nieuwe kleurtjes uit gingen brengen was ik echt heel blij en wilde ik natuurlijk alle nieuwe kleuren hebben. In dit artikel ga ik aan jullie laten zien welke lakjes ik tot nu toe heb gekocht :D
Ten eerste de base coat en de top coat. Deze heb je nodig om ze langer te laten zitten.  Toen ik mijn eerste gekleurde lakjes ging kopen hadden ze ze beiden nog niet. Toen ik een week daarna weer bij de winkels was zag ik nog 1 basecoat staan en die heb ik snel gepakt en afgelopen week heb ik pas de topcoat te pakken gekregen. Maar nu heb ik ze allebei en dat is het belangrijkst.

Ik merk wel echt dat het hierdoor langer blijft zitten en je nagels gaan heel mooi glanzen en daar hou ik heel erg van.

01 absolute pure
 Omdat ik eerst de topcoat nog niet had dacht ik, dan koop ik maar eerst de doorzichtige lak want dan krijg ik toch nog een mooie glans over mijn nagels. Dit is ook zo en het is een fijn lakje
33 wild white ways
 Dit is de witte nagellak. Hij is ook echt knalwit op je nagels en dat vind ik fijn. Je hebt ook wel eens witte nagellakjes die in het potje wit zijn maar als je het dan uiteindelijk op je nagels doet moet je 20 laagjes doen voor hij helemaal wit is. Maar zoals ik al zei is dat met deze absoluut niet. 2 laagjes en hij is mooi egaal wit.
13 forgive me
 Dit is een mooi roze lakje. Hij zit een beetje tussen het licht en oud roze in. Ik vind hem heel mooi omdat zo'n kleurtje op je nagels niet echt heel erg opvalt maar het ziet er wel heel verzorgd uit!
17 juicy love
 Dit is gewoon een simpele rode. Die kan natuurlijk niet uit mijn stash missen.
09 # lucky
 Bij deze zie je het niet zo goed op de foto maar dit is een knal roze. Ook gewoon een kleurtje die je moet hebben
38 love is in the air
 Dit is een hele zachte kleur geel. Op de foto lijkt hij best donker maar in het echt is dit niet. Ik had nog geen gele nagellak maar ik wilde het wel graag. Gewoon zo op mijn nagels staat me niet maar ik dacht misschien wel leuk voor nailart.
25 prince charming
 Dit is een prachtige kleur groen met wat glimmers er doorheen. Ik vind hem echt prachtig en volgens mij zat deze zelfs tussen de eerste paar van deze soort die ik gekocht heb!
30 let's get lost
 Dit is een donker blauwe kleur maar ook een beetje groenachtig. Ligt er een beetje aan wie er naar de kleur kijkt haha. Ook deze vind ik echt prachtig
20 beautiful lies
Dan als laatste een paarse kleur. Hij is gewoon paars, niet te licht en niet te donker. Ik heb deze nog niet op gehad want ik heb deze gister pas gekocht haha, maar ik vind hem heel erg mooi want ik houd van paars.

Zoals jullie zien heb ik goed mijn best gedaan met kopen. Ik heb er nog eentje gekocht maar die ben ik eventjes kwijt *OEPS*  Maar dat is een babyblauwe kleur. Heel zacht maar heel mooit!

Maar iedere keer als in de kruitvat koop moet ik er wel 1 of 2 meenemen. Dat is fijn met allemaal nieuwe kleuren want van de vorige kleuren had ik ze bijna allemaal en degene die ik niet had vind ik niet mooi. Dus voor ik nu alle 46 kleuren heb kan ik nog wel even vooruit met kopen :)

Ik ga natuurlijk ook nog artikelen maken over de kleuren zelf op mijn nagels, die komen binnenkort online!

Wat vinden jullie van de kleurtjes die ik heb gekocht? 
Hebben jullie ook al de gelpolish zonder lamp geprobeerd? en wat zijn jullie ervaringen ermee?
Ik ben benieuwd!

Bedankt voor het lezen,
Liefs Quinty

19 opmerkingen:

  1. Alle kleurtjes zien er leuk uit! Ik heb er ook één geprobeerd, maar vond hem niet echt bijzonder..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleurtjes heb je aangeschaft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleurtjes! Ga de base en de topcoat van essence ook halen denk ik, ben wel benieuwd hoe lang het blijft zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je eerste foto met alle lakjes naast elkaar is zoooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw de kleuren zijn erg mooi! ben benieuwd hoe ze gaan zijn op de nagels!
    LIefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke zomerse kleurtjes. Laatst heb ik ook drie lakjes gekocht. Ik heb ze nog niet uitgeprobeerd maar ben wel heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een hoop heb je er! Ik vind alle kleuren wel erg mooi zeker voor de lente/zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn veel nagellakjes ;) De kleurtjes zien er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie kleurtjes! Perfect voor de lente :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt mooie kleurtjes gekozen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prince charming en Let's get lost lijken me tee prachtige kleurtjes! Ik ben benieuwd naar de swatches ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleurtjes zeker. De witte wil ik graag proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je hebt meteen flink ingeslagen ;) je hebt erg mooie kleuren gekocht ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben benieuwd hoe ze zitten op je nagels en hoe lang het er ook goed op blijft zitten! Wat heb je er een hoop gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb van de week ook de bease coate en top coate gekocht, k ben er erg tevreden mee! Je kunt ze ook makkelijk gebruiken met een ander soort lakje wat niet van de gel lijn is! Mooie kleuetjes heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben nog best wel benieuwd naar de babyblauwe kleur en hoe het er uit ziet op je nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke zomerse kleurtjes heb je gekocht! Veel plezier ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen