Pagina's

donderdag 12 maart 2015

Fashion | Forever 21 bestelling


Hoi alemaal,
Zoals ik jullie wel vaker heb verteld ben ik een echte budget shopper. Op forever 21 heb je altijd hele goede uitverkoop en deze keer heb ik weer veel leuke dingen voor een goedkoop prijsje gekocht. Ik zal alvast zeggen dat ik voor 5 artikelen maar €30,24 incl verzendkosten heb betaald !


 Ten eerste heb ik een simpele zwarte legging gekocht, Ik had gewoon weer een zwarte simpele legging nodig omdat ik deze fijn vind om in de dansen, in leggings kun je lekker bewegen en dit heb je nodig voor dansen
Deze kostte €3,00
 Omdat ik als het lente word weer ga beginnen met lijnen heb ik ook besloten om te gaan beginnen met oefeningen. Ik zie vaak dat dit in een kort broekje natuurlijk heel fijn is. Wat ik heb gekocht is een navy blauwe korte legging. Een echt sportbroekje vond ik te duur haha.
Deze was €3,75

 Ik wil graag iets in mijn kast waarvan ik denk, wauuww. Dit zou ik iedere dah wel aan willen. Toen ik deze bij de sale zag staan wilde ik hem meteen hebben.
 Hij is super mooi en deze kostte maar €7,99

 Toen zag ik deze croptop. Hij hoort koraal te zijn maar ik vind hem meer roze. Hij is ook iets korter dan ik had verwacht maar toch vind ik hem erg mooi en hij is van een hele fijne stof gemaakt,
Deze kostte €6,50
Ten laatste heb ik deze mooie blouse. hij is ook iets korter als een echt bloes maar ik vind hem echt prachtig. Ik ben ook helemaal verliefd op de kleur. Ik vind het een babyblauwe kleur en vind het echt mooi!
Deze kostte €9,00

Nu zitten we op een totaal van €30,24. Maar toen moesten er nog verzendkosten bij. Deze zijn ook 6 euro. Dan zou ik dus zitten op een totaal van €36,24. Van dat bedrag gaat mijn budgetshoppershartje iets sneller kloppen. Dat word dan weer eigenlijk wel erg duur haha. Dus ik ging rond kijken op internet voor kortingscodes

Op een site zag ik staan dat als je je nu aanmeldde voor de nieuwsbrief dat je vanaf een bestelling van €21 euro €6 euro korting kreeg. Natuurlijk was ik al lid van de nieuwsbrief ( met 2 emails ) Maarja wat kun je dat toch doen om toch die 6 euro korting te krijgen haha. Ik heb gewoon weer een email aangemaakt ( hier schaam ik me best voor) Maar ik zou er alles voor doen om toch die 6 euro korting te krijgen en deze heb ik nu dus ook.

Voor deze 5 artikelen heb ik in totaal dus €30,24 hoeven betalen!
Lekker goedkoop voor mooie kledingstukken

Wat vinden jullie van de kleren die ik heb gekocht?

Bedankt voor het lezen
Liefs Quinty

15 opmerkingen:

  1. Mooi Quint! Ben benieuwd hoe het staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke items heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zo gek op Forever 21! Hele leuke items, ik wil er ook weer shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat witte truitje is echt superleuk! Ik ben dol op de forever 21 ;) X Mouna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind forever21 echt <3 ! Mooie spullen gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er zitten echt prachtige stuks tussen! En dat voor zo'n klein prijsje, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie aankoopjes, ik vind dat laatste bloesje erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die witte blouse/trui is echt heel erg schattig! Wat mooi. En zo een kort broekje is denk ik wel handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook fan van dat witte truitje!
    En wat goedkoop, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die top met dat kanten detail bovenaan vind ik tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke aankopen, zeker voor zo'n klein prijsje!
    De witte top vind ik zo mooi <3

    XO Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die roze crop top vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke aankoopjes! Wist niet eens dat ze ook een webshop hadden haha, ga er snel een keer kijken!

    BeantwoordenVerwijderen