Pagina's

vrijdag 20 februari 2015

Model van de week #3


Hoi allemaal,
Vandaag heb ik op stage weer een model geknipt. Vandaag was dit mijn zus. Ze zou eerst niet mee gaan maar gelukkig kon het toch!



Ik mocht weer puntjes knippen. Ik hoefde vanochtend pas later te beginnen dus ging ik samen met mijn zus met de bus zodat we er allebei op dezelfde tijd zouden zijn en omdat ik dan zeker wist dat Anique aan kwam :P

Toen we binnen kwamen mocht ik gelijk beginnen. Ik heb eerst gewassen en daarna geknipt. Ik moest er dit keer goed aan denken om haar goed naar beneden te laten kijken en dit heb ik dab ook gedaan. Dat was de vorige keer helaas niet helemaal goed gegaan.

Toen ik klaar was met knippen keek.tiffany het na. Het was al beter als de vorige keert omdat ik haar dus naar voren had laten kijken. Er gingen alleen nog een paar kleine puntjes af en van de aansluiting can voor op achter ging er ook nog iets af. Daar moest ik er goed ip letten om mijn vingers recht te houden. Maar voor de rest was het goed gelukt en ik was er trots op en mijn zus was er blij mee!

Nu nog even droog gefohnd en nu kon mijn zus weer weg haha helaas regende het en moest ze nog een paar km lopen voor ze was waar ze moest zijn haha :)



Wat vinden jullie ervan?

Bedankt voor het lezen!
Love, Quinty

15 opmerkingen:

  1. Wauw, je zus heeft echt prachtig haar! Mooi geknipt meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg goed uit en wat heeft je zus prachtig haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw prachtig haar en wat is het mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je zus heeft echt prachtig lang haar. Heel goed gedaan, het ziet er heel netjes uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geknipt. En wat heeft je zus mooi lang haar. Super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, jouw zus heeft echt prachtig haar! Het ziet er mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen