Pagina's

donderdag 23 oktober 2014

Persoonlijk | Werken als entertainer

In mijn 6e stage update vertelde ik al dat wij een fotoshoot hadden voor een promotie filmpje. Afgelopen week werd het filmpje online gezet en hieronder het resultaat!

Cosmo Academy is de school waar ik op zit, Cosmo Entertainment is het bedrijf waar ik voor werk. Mijn school begon met een bedrijf maar omdat het veel klanten (hotels en campings) kreeg zijn ze een school begonnen, zo heb je ervaren entertainers. Natuurlijk wil Cosmo Entertainment meer mensen trekken van buitenaf en daarom dit filmpje.
Wat vind jij van dit filmpje?

2 opmerkingen:

  1. Leuk filmpje! Lijkt me ook een erg leuke baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filmpje! Gaaf ook dat je naar deze school gaat, klinkt wel heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen