Pagina's

woensdag 13 augustus 2014

Eyecandy: Hottest boys


Knappe jongens kom je iedere dag wel tegen, maar de echt knappe jongens uit de films of series zie je nooit! Ik hou erg van knappe jongens haha... wie niet? Nouja, ik hou ervan om naar knappe jongens te kijken want het uiterlijk zegt dus niets over het innerlijk maar ja :P Ik ga jullie hieronder de jongens die ik het knapste vind laten zien. ps, ik was al van plan om zo'n artikel te maken maar ik ben nu dus aan het twijfelen of ik het al gedaan had, als dat zo was... sorry hihi 


Channing Tatum.....
Geen beschrijving nodig!

Brenton Thwaites, o wat vind ik hem sexy haha
Je kunt hem kennen van bijvoorbeeld The blue lagoon, the awakening & Oculus
Dylan O'Brian
Hij is zo'n knappe onschuldige acteur en hij is vooral knap omdat hij zo schattig acteert
Je kunt hem kennen van Teen wolf 

Ian Somerhalder
Je kent hem waarschijnlijk van The Vampire Diaries. Als je nu aan het begin zit haat je hem waarschijnlijk maar o wat ga jij hem leuk vinden! oeff haha

Leonardo Di Caprio ( Titanic tijd)
Hij is knap en schattig!
Je kent hem van de Titanic

Logan Lerman,
Gelijk toen ik een film van hem had gezien zocht ik er meer op, oh wat is hij leuk!
Je kunt hem kennen van percy jackson of van the perks of being a walflower

Steven R McQueen
knap, knap, knap, knap
Hem kun je ook kennen van de Vampire Diaries
Patrick J Adams
Zie die lach... die laat je toch smelten, ik vind hem erg leuk!
Ik dacht dat ik hem voor het eerst in Suits had gezien want ik herkende hem niet, maar toen keer ik Friday Night Lights (serie) en hij had ook een klein rolletje. Dus ik kende hem al wel haha

Micheal Schoeffling.
Helaas ziet hij er zo niet meer uit. Dit was uit de jaren 80 dus hij is nu al meer als 30 jaar ouder. maarja. Ik ken hem van Sixteen Candles en daar speelt hij zo'n knappe jongen, ik kijk de film nu best vaak deels omdat hij erin speelt.
Je kunt hem nog meer kennen van Wild Hearts Can't Be Broken ( erg leuke film ook)

Zo nu heb ik jullie laten zien welke acteurs ik helemaal knap vind, zijn jullie het een beetje met mij eens?

Wie vinden jullie de knapste acteur die je kent?

Bedankt voor het lezen
Kusjes Quintyy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten