Pagina's

maandag 7 juli 2014

Review: Afscheidscadeautje Stage

Afgelopen donderdag heb ik mijn stage afgerond. Ik heb 160 uur stage gelopen in de kapsalon Gio Coiffures. Het was een leuke stage. Als afscheidscadeautje heb ik deze parfumpjes gehad. Het zijn hele schattige flesjes en ze ruiken erg lekker.

 Ze ruiken allemaal erg zoet. 
Deze ruikt lekker naar  iets aardbeiachtig iets.
 Deze ruikt ook erg zoet. Deze ruikt naar snoepjes
 Aan deze zit een geur die ik niet echt kan beschrijven, erg zoet maar ook erg fruitig
 Deze ruikt naar appeltjes 
Aan deze zit weer een geur die erg zoet is en niet echt herkenbaar haha

Zoals ik beschreven heb zijn ze allemaal heel zoet, fruitig. Ze ruiken erg lekker. Er zit alleen een minpuntje aan.  Als je de dop eraf haalt zit er gelijk een gat waar de parfum uit komt. Het was eigenlijk fijner als het een spuitflesje was. 

Bedankt voor het lezen
Kusjes Quintyy

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je deze parfums hebt gekregen! Vind ze er schattig uitzien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er wel heel leuk uit! De geuren lijken me wel lekker, ik hou van zoet :)

    BeantwoordenVerwijderen