Pagina's

dinsdag 24 juni 2014

Mijn vakantie in Mallorca

Ik ben nu alweer een aantal dagen thuis, ik heb er weer een heerlijke vakantie op zitten. Het weer was goed, het animatieteam was weer heel leuk en de accommodatie was ook weer geweldig.

Ik ga al een aantal jaar naar Club Martha's in Cala Egos op Mallorca. Vanwege stage zou vorig jaar mijn laatste jaar zijn maar omdat ik afgelopen week vrij was van stage en papa het leuk vond om een weekje met mij op vakantie te gaan hadden we geboekt.
We kwamen om half 2 aan bij het hotel, onze kamer was nog niet klaar dus hebben we een pizza gegeten. Daarna zijn we naar het podium gegaan en kwamen de entertainers die we kende al naar ons toe gelopen. Omdat het nog lang duurde totdat onze kamer klaar was en het was niet echt geweldig weer zijn we maar boodschappen gaan doen. We zijn naar een grote Eroski gegaan en hebben daar boodschappen gedaan voor heel de vakantie. Toen we terug kwamen was de kamer klaar en ook begon de zon te schijnen. Gelijk mijn bikini aan gedaan en heerlijk in de zon gelegen. S' avonds zijn we gaan uiteten bij het Steakhouse waar ik heerlijke spareribs op had. Later op de avond was er de nieuwe show 'Love me tender'.
Ik danste de clubdance mee
Maandag scheen de zon en zijn we s' ochtends lekker in het zonnetje gaan liggen. Tegen de middag hebben we wat gegeten en daarna zijn we naar het 'rotsenstrandje' geweest. Dit is een zout water bad midden in de rotsen, hier hebben we even lekker gezwommen en zijn daarna gaan zonnen. Toen we terug gingen nog even in het zwembad bij het hotel gezwommen en daarna een siësta gehouden. S' avonds lekker uiteten geweest bij Tony's bar waar ik spaghetti carbonara op had. Na het eten zijn we even naar het strand gegaan. S' avonds was er weer een show, deze keer was het 'Mamma Mia' na de show kwamen er al veel entertainers naar me toe met vragen over mijn stage.
Dinsdag zou het erg slecht weer worden maar toch begon de dag met heel veel zon. Heb ook weer lekker gezwommen en in het zonnetje gelegen. Toen we wat fruit gingen eten (ons middageten op Mallorca) begon het een beetje te regen. En uiteindelijk begon het hard te regenen en te onweren. We zouden eigenlijk woensdag naar Palma gaan maar vanwege het slechte weer gingen we die middag. Helaas was het ook erg slecht weer in Palma en zijn we naar El Arenal gereden. Daar was het lekker weer en hebben we even op de boulevard gelopen en op het strand. S' avonds zijn we naar Marcello's gegaan waar ik een heerlijke pizza heb gegeten. Toen we terug kwamen zijn we naar het terras gelopen want er was die avond de show 'We will rock you'.

Woensdag hebben we lekker uitgeslapen en rustig aan ontbeten. We zijn die ochtend naar Palma gegaan om weer een poging te gaan doen om te winkelen. Gelukkig was het nu lekker weer en we hadden een parkeerplaats dus konden we even lekker gaan winkelen. We liepen gelijk de goede straat in, het was de duurste en leukste winkelstraat van Palma. Ik liep echt door de hemel want zag veel leuke dingen. Na 2 uurtjes winkelen was de parkeertijd om en zijn we naar huis toe gegaan. Thuis hebben we weer even middageten op en zijn we daarna in de zon gaan liggen. Het was deze middag erg lekker weer en we hebben veel in het zwembad gelegen. S' avonds begon de wedstrijd Nederland - Australië, de bar bij het hotel zat vol met oranje geklede mensen. We hebben een stukje van de wedstrijg gekeken en zijn daarna naar de haven gegaan. We hebben daar heel lekker bij Zocalo château briant gegeten, hmm wat was dat lekker zeg. Rustig aan terug gelopen langs de mooie boten en toen we terug kwamen gingen we naar de show 'back to the movies'.
Donderdag zijn we lekker naar het strand gegaan. Het werd heerlijk weer en het strand waar we naartoe gingen was prachtig. Ik heb veel geslapen in de zon en ook af en toe gezwommen in de mooie zee. Op alle strandjes in dat gebied rijd er een man rond met fruit, hij staat dan op het strand te schreeuwen en er word veel fruit verkocht. Ik had een lekkere verse kokosnoot gehaald. In de middag hebben we gegeten bij de strand tent daar. Ik had een cheeseburger met friet besteld, maar dat was echt heel veel ik kreeg het ook niet helemaal op. Rond 4 uur zijn we weer terug gegaan naar het hotel en hebben we gezwommen om even het zand en zeewater af te spoelen. Nog even lekker in de zon gelegen en daarna een siësta gehouden. Die avond zijn we naar het dorp gegaan en hebben we daar even gewinkeld, toen lekker gegeten bij Momo's gegeten en daarna verder gewinkeld. Toen we terug kwamen bij het hotel reden we langs een marktje dat in het dorpje stond. We hebben ook nog even langs de leuke marktkraampjes gelopen en zijn daarna terug gegaan naar het hotel. De entertainers waren die dag vrij dus er was een externe show. We waren vroeg terug dus zijn we naar die show gaan kijken. De entertainers die er waren vroegen of ik mee ging naar de disco dus ik heb die avond daar nog even gezeten.
Vrijdag was mijn laatste dag, ik baalde er heel erg van want ik wilde echt niet naar huis. Ik heb heel lekker uitgeslapen en de rest van de ochtend in de zon gelegen. S' middags hebben we wat gegeten en toen ben ik daarna even het dorpje in geweest. Ik wilde nog een aantal dingen hebben en ook nog wat cadeautjes kopen. Toen ik terug kwam heb ik weer in de zon gelegen en gezwommen. Ook ben ik nog een keer naar het strandje in de rotsen geweest met papa. S' avonds hebben we weer gegeten bij Tony's en zijn we daarna even naar het strand gegaan. Thuis nog even alles opgemaakt qua drinken en fruit en toen om 9 uur naar het terras gegaan voor de show 'hi ha horrorshow'. Na de show afscheid genomen van het geweldige team van dit jaar.

Ik heb een heerlijke vakantie gehad, ik heb het ook heel erg naar mijn zin gehad. Mede dankzij het team van Club Martha's van dit jaar, het was een geweldig team. Ik raad iedereen aan om hier naartoe op vakantie te gaan!

Kusjes Lieke ♡

11 opmerkingen: