Pagina's

maandag 23 juni 2014

Lijnen week 24


Het is al weer een tijd geleden dat ik jullie heb laten weten hoe het gaat met mijn lijnen. Aan de ene kant gaat het goed maar waarom? Snap ik ook niet...

Bij het laatste artikel woog ik 69,8

Ik heb nog veel ups en downs gehad deze 4 afgelopen weken. 
De afgelopen 2 weken heb ik weer een pauze gehad. Ik heb gewoon lekker gesnoept. Ik ging namelijk naar de efteling en om dan heel de dag niet te snoepen is een grote straf. Ik heb gewoon een paar evenementen gehad waar ik gewoon lekker wilde snoepen. Dit heb ik dan ook gewoon gedaan. 
Ik heb gister avond zelfs chips op. Dat was al best lang geleden.

Mijn regel was dat ik vanaf volgende week weer streng ga lijnen, deze week heb ik ook nog een feestje want mijn zus is jarig dus mag ik ook gewoon snoepen,

Maaar.... Ik ging dus vanochtend weer op de weegschaal staan en tuurlijk, ik ben weer afgevallen.
Ik weeg nu nog maar 68,6
Zoals gewoonlijk snap ik mijn lichaam echt niet.

Ik heb nu wel weer iets nieuws. Ik heb teenringen van ciliconen met een magneetje erin, die moeten om je grote teen en daardoor val je ook af.. Hij was maar iets van 50 cent op miniinthebox.
Volgens mij helpt het wel een beetje maar ik heb het pas een week dus zeker weet ik het nog niet.

Ik ben best blij dat ik afgevallen ben hihi:D

Bedankt voor het lezen
Kusjes Quintyy

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je bent afgevallen! Ik hoef zelf niet te lijnen, maar ik merk wel het verschil tussen ongezond en gezond eten en hoe goed ik me voel, dus ik probeer vooral zo gezond mogelijk te eten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Huh teenringen, daar geloof ik echt niet in. Je moet gewoon minder eten dan je verbrand dan val je af. Je hoeft dan niet eens perse super gezond te eten.. hamburgertje kan ook gewoon zolang t er niet te veel zijn.
    Leuke blog heb je, neem je ook eens een kijkje op die van mij?

    Love, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen