Pagina's

zondag 13 oktober 2013

buddha to buddha ring

Sinds een paar dagen heb ik een buddha to buddha ring. De sieraden van buddha to buddha staan bekend om de 'chain' armbanden en kettingen en natuurlijk om de hoge prijzen. De ring die ik kocht is een van de smalste chain ringen. Ik heb namelijk hele kleine handen en vingers en dan staat zo'n grote dikke ring niet zo mooi, mijn ringmaat is ook 15,5/16.  

Ik kocht mijn ring op my buddha voor €69,-. Niet een van de duurste maar hoe groter de ring is of hoe dichter de ketting op elkaar zit hoe duurder die word. Bij een bestelling op my buddha moet je er op letten of de ring op voorraad is. Als dat niet zo is kan de levering een paar dagen langer duren zoals bij mij.

Hier zie je goed hoe de ring eruit ziet. Ik ben er echt super blij mee, ik wilde al zolang een buddha to buddha ring.

Wil je toch graag een buddha to buddha ring en heb je er geen €100,- voor over koop dan deze, er is er nog een die niet heel duur is maar die is weer wat dikker.

Kuss Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten