Pagina's

zaterdag 12 oktober 2013

Voor het eerst geknipt!

Ik doe als opleiding de kappersopleiding op het Koning Willem 1 College, Ik vind het erg leuk om te doen, Ik wil echt al zo lang ik me kan herinneren kapster worden. We krijgen les in veel verschillende dingen. Verven, permanenten, tijdelijk omvormen en natuurlijk knippen.
Vorige week heb ik het eerst op een model moeten knippen. Je moest een massieve lijn knippen, voor de mensen die het niet wisten, dat is een rechte lijn. Al het haar op 1 lengte. Als model had ik mijn zus Anique meegenomen. Het moest een model met lang haar zijn en dat had ze ook. We moesten wassen en toen knippen. Daarna moesten we ook in model föhnen. Het is volgens mij erg goed gegaan. Ik heb er wel geen punt voor gekregen want het was alleen maar oefenen. 1 Week na dat ik had geoefend moesten we voor het echt. Dat ging volgens mij ook goed. Mijn punt krijg ik wel pas terug naar de herfstvakantie, maar ik heb er alle vertrouwen in.

Kusjes Quinty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten