Pagina's

vrijdag 26 juni 2015

Update | Terug van weggeweest

Hoi lieve allemaal❤

Ik zal me nog maar eens verontschuldigen... dit heb ik de vorige keer ook gedaan maar ik had jullie toen beloofd dat ik gewoon artikelen zou blijven plaatsen. Maar ik heb gewoon echt geen inspiratie en soms ook gewoon geen zin. *sorry*  . Maaar ik ga denk ik weer beginnen. Ik wilde eigenlijk na de zomervakantie weer beginnen maar dat vind ik te overdreven en dan ben ik al mijn volgers kwijt waarschijnlijk. Daarom ga ik nu proberen weer te beginnen. Ik zal wel alvast zeggen dat ik nog geen vaste dagen ga doen. Als ik een leuk artikel heb verzonnen zal ik die erop zetten en als ik er op dat moment geen weet sla ik die dag over. Ik heb vanaf volgende week onofficieel vakantie dus wel veel meer tijd. Dus ik ga het proberen!

Ik hoop dat jullie het snappen. .

Dankjewel voor het lezen,

Liefs. Quinty ❤

1 opmerking:

  1. Ik snap je hoor, dat geen inspiratie heb ik ook heel vaak. Succes in ieder geval! :)

    BeantwoordenVerwijderen