Pagina's

zaterdag 25 oktober 2014

New in | parfum met korting


In de twee weken dat ik in Renesse was heb ik twee vrije dagen gehad. Beide vrije dagen ben ik naar het dorp geweest en heb ik wat spulletjes gekocht. Veel parfums verkochten ze voor de halve prijs dus ik heb er mooi twee meegenomen!

Als eerst kocht ik Guess Seductive I'm Yours.
"Guess Seductive I’m Yours is onweerstaanbaar speels en vurig: een ultrasexy geur voor de ondeugende vrouw die zich wil ontpoppen tot een ware verleidster. Deze geur opent met topnoten van passievrucht en tiaré tahiti bloemblaadjes. Het opwindende hart bestaat uit magnoliabloesem, witte lelie en vanilleorchidee. De basisnoten van patchoulibloem, exotische houtsoorten, muskus en vetiver sluiten"

Het flesje heeft een mooie vorm en ziet er erg chique uit (vind ik). Achterop zit een raster printje die door het flesje heen schijnt, het geeft een burlesque effect.

Deze geur ruikt lekker fris en zoet naar bloemen en blijft een hele tijd zitten. Ik vind dit geen aller daagse geur maar een die je opspuit als je een feestje hebt.

♡ Topnoten: passievrucht, pioenroos.
♡ Hartnoten: lelie, magnolia, orchidee, tiaré Tahiti.
♡ Basisnoten: houtachtige noten, muskus, patchoeli, vetiver, vanille.

Ik kon met zo'n actie Playboy Play It Pin Up niet laten liggen.
"Playboy Play it Pin Up is een geur die de unieke spirit van de hedendaagse Pin Up uitstraalt. Fris, jong, een tikkeltje brutaal, lekker flirterig en oh zo sexy! De Playboy Play It Pin Up draagt haar vrouwelijkheid met trots. Maar niet alles wordt gezegd, er wordt veel aan de verbeelding overgelaten. Ze straalt zelfvertrouwen en innerlijk geluk uit met een onweerstaanbaarheid die bij de classic Playboy hoort."

Het flesje ziet er uit zoals alle Playboy dames geuren. Een bol flesje met als dop de playboy oortjes. Ik vind er niet veel speciaals aan, alleen dat bij deze geur het strikje roze is.

Deze geur is erg zoet, dit komt door de ananas en perzik geur in de parfum. Hij is lekker zoet en fris en zeker een geur die je dagelijks kan dragen. Wat wel tegenvalt is hoelang hij blijft zitten, na een paar uurtjes ruik ik hem weinig tot niet meer.

♡ Topnoten: ananas, perzik, bergamot.
♡ Hartnoten: roos, jasmijn.
♡ Basisnoten: patchoeli, benzoë, praline, sandelhout.

Het zijn twee erg verschillende geuren dus ik kan niet kiezen welke mijn favoriet is. Maar ik zou Playboy play it pin up overdag naar school kunnen dragen en Guess seductive i'm yours s'avonds naar een feestje.

Beide parfums zijn echt een aanrader, ik weet de precieze prijzen niet want ik heb ze voor veel goedkoper gekocht.

"Perfume is most intese form of memory"

3 opmerkingen:

  1. Ik ben wel heel benieuwd of ik deze geuren lekker zou vinden qua geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, ze zo kopen voor minder! Die van Guess lijkt me lekker. :)

    BeantwoordenVerwijderen