Pagina's

zondag 1 december 2013

Verlanglijstje december

December please make my wishes come true. De feestmaand is begonnen, op het programma staan Sinterklaas, mijn verjaardag dus twee leuke feesten, kerstmis en natuurlijk oud en nieuw. Ik kijk altijd uit naar december voor alle cadeaus die ik dan krijg.

Ik heb mijn verlanglijstjes verdeeld in Sinterklaas, verjaardag en kerstmis.

Sinterklaas
Met sinterklaas doen wij thuis lotjes en suprise, ook heb ik nog op school een suprise en bij mijn opa en oma.

- Katy Perry parfum
- een van de Keri Smith boeken
- gel nagels set essence
- make up kwasten van ELF
- spullen om mijn kamer op te pimpen
- geurolie brander met geurtjes
- bruine tas
- sloffen
- Blond Amsterdam koffie mok

Dit zijn de hoofcadeaus die ik wil kleine cadeaus als make up en sieraden vind ik altijd leuk

Verjaardag
Mijn verjaardag vier ik twee keer, een keer voor familie en een keer vrienden. Voor mijn verjaardag wil ik niet echt iets. Ik wil liever geld omdat ik aan het sparen ben voor mijn rijbewijs

Kerst
Met kerstmis ben ik bij mijn vriend maar ik krijg altijd een leuk cadeautje van mijn ouders krijg ik meestal een groot cadeau en van mijn vriend ook.

Dit is wat ik graag zou willen voor december. Wat zijn jullie cadeau wensen?
Kusjes Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten