Pagina's

dinsdag 3 december 2013

Tag: hoe nep ben jij ?

De tag wie ben jij kwam ik tegen op dit blog. De tag viel me gelijk op, er zijn zoveel neppe mensen. Niet qua uiterlijk maar innerlijk. Dit valt me de laatste tijd erg op, mensen met twee gezichten, mensen die zich anders voor doen dan dat ze zijn of mensen die lief tegen je doen en achter je rug om over je praten. De tag gaat dan wel over uiterlijk maar je uiterlijk zegt ook iets over je innerlijk.

Heb jij ooit cosmetische chirurgie ondergaan?

Nee nog nooit maar zou het wel willen. Niet om botox in mijn lichaam te laten spuiten, siliconen te nemen of een neus correctie te laten doen. Ik heb op een paar plekken moedervlekken zitten die ik niet mooi vind of er erg raar uit zien, ben al vaak naar de dokter geweest maar ze zijn niet 'verkeerd' dus het is geen operatie waard.

Draag je extensions?

Nee, heb het een tijdje leuk gevonden (om te zien). Wilde zelf altijd lang haar hebben maar toen ik de prijzen hoorde ben ik gestopt met dromen.

Gebruik je iedere dag make up?

Op een lazy day heb ik het dan niet op maar voor de rest van de week wel. Ik vind het mooi om mijn ogen groter te laten lijken, blush op mijn wangen en een tintje op mijn lippen te hebben.

Kun je nog zonder make up?

Ja ik kan het wel maar liever niet natuurlijk. Vaak zeg ik wel dat ik zonder make up de deur uit ga maar dan heb ik toch nog een laagje make up op.
Draag je nep nagels?

Nee nooit gedaan, ik vond het vroeger altijd super mooi maar nu vind ik het echt verschrikkelijk. Een gel laagje over je nagels vind ik wel mooi, en mooi gezette gelnagels ook maar van die goedkopen clairs nagels vind ik niet mooi.

Verf je je haren?

Ik verf alleen highlights. Ook pas twee keer omdat ik ook natuurlijke highlights heb. Ik heb een keer highlights laten zetten bij de kapper en een keer heeft Quinty het gedaan, voor de zomervakantie heb ik alles eruit laten spoelen. Ik zou graag opnieuw highlights willen.

Ga je onder de zonnebank?

Nee ik word liever natuurlijk bruin, de zonnebank ben ik heel erg op tegen. Er word wel gezegd dat je de tijd bij houd hoe lang je eronder ligt maar hoe vaak blijven mensen niet langer liggen, hoe vaak vallen mensen daaronder wel niet in slaap en hoe vaak smeert er iemand zonnebrandcrème op als hij eronder gaat? Nee geen zonnebank voor mij

Gebruik je zelf bruiner?

Zoals ik net als zei word ik liever natuurlijk bruin.

Heb je tattoos?

Nee nog niet maar als ik 18 word (volgend jaar december) wil ik een mooie zin op mijn boven rug laten zetten.

Heb je piercings?

Ja ik heb twee normale oorbel gaatjes in mijn oren (aan beide kanten twee). Boven in mijn linkeroor heb ik ook nog een piercing en ik heb een navelpiercing.

Nu heb je een beeld van mij hoe nep ik wel/niet ben. Neem deze tag over en laat in de comments weten wat je antwoorden zijn!
Kusjes Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten