Pagina's

woensdag 4 december 2013

BATTLE: Cadeau inpakken!

Het is weer een nieuwe maand dus hebben wij een leuke battle bedacht, we gaan allebei een Cadeautje inpakken zo mooi mogelijk. Zoals de vorige keer mogen jullie weer kiezen welk cadeautje  het mooiste is ingepakt, hopelijk kunnen we nu wel goed zien wie er gewonnen heeft. Diegene die verliest moet natuurlijk wel weer een opdracht doen!
 Lieke's inpakkunsten:
Ik heb het maar in Sinterklaas thema gehouden want morgen is het alweer pakjes avond.
 

Quinty's inpakkunsten:
Dit is het cadeautje wat ik heb ingepakt, ik heb er voor gebruikt:  Rood, Oranje gestreept inpakpapier. Rood lint, goud lint en een rood rond harig dingetje. Ik heb hiervoor gekozen omdat het mooie warme herfst//winter kleuren zijn. Ik vind het zelf best mooi gelukt! Ik hoop jullie ook.
Oja nog iets. Dit is niet zomaar een cadeautje, Dit is Lieke's verjaardagscadeautje! haha hopelijk maak ik haar nu nog nieuwsgieriger... !
 
Jullie mogen allemaal natuurlijk weer stemmen!

Kusjes Lieke&Quinty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten