Pagina's

vrijdag 13 december 2013

Tag: All i Want For Christmas!


Omdat het bijna kerstmis is heb ik een tag van kerstmis proberen te vinden en dat is me ook gelukt. Kerstmis is de gezelligste tijd van het jaar. De leukste feestdag vind ik. Gezellig de kerstboom met veel lichtjes en kerstmuziek

1. Wat is je favoriete kerstliedje? En het meest verschrikkelijke?
Mijn favoriete kerst liedje is All I Want For Christmas maar dan natuurlijk wel de versie met Justin Bieber erin! Ik heb een kerst CD van Justin Bieber en ik mag die van mama alleen draaien in de kerstperiode. Dat is de dag dat Sinterklaas weer naar huis gaat. En ook echt gelijk op die dag ga ik de CD luisteren :)
Het meest verschrikkelijke kerstliedje vind ik eigenlijk alle liedje van Nana Mouskoerie ( geen idee hoe je het schrijft) Maar die liedjes zijn zo depressief. Kerstliedjes moeten gezellig zijn!


2. Wanneer zet je je kerstboom op? En in welke kleur zijn de accessoires? 

Ik heb de kerstboom woensdag samen met mama gekocht. Hij staat nu al wel in de huiskamer maar nog niet versierd, Nog niet heel gezellig maar het ruikt wel lekker.De kerstballen in onze boom zijn Rood, Goud en Zilver. Zelf vind ik dat de mooiste kleuren, vooral voor kerstmis. Dat is het gezelligste want dat zijn wel een beetje warme kleuren en het is buiten al zo koud dus dan mag het binnen wel warmte uitstralen. De lampjes moeten een beetje gelig zijn want dat witte licht vind ik afschuwelijk.


3. Als ik de Kerstman was, dan zou ik…….
Verhuizen naar een warm land :D 
Nee dat was een flauwe grap ...
Me zelf heeeeeeeel veel leuke cadeautjes geven. Natuurlijk is dat best egoïstisch haha daarom zou ik natuurlijk ook aan van die arme kindjes leuke knuffels of misschien wel onderdak geven.  



4. Wat is jouw ultieme kerstgevoel?
Kerstboom aan, kaarsen op tafel en lekker een kerst diner eten met m'n gezin. Daarna als we klaar zijn met eten voor de tv Annie of een andere film die wel eens met kerstmis komt kijken.

5. Wat zijn je persoonlijke wensen (cadeaus en niet-materiële wensen) voor deze Kerst?
Veel geld, een vriendje, veel nagellak, m'n rijbewijs, 10 kilo eraf, makeup, nieuwe krultang, spullen zodat ik thuis ook mensen kan knippen zoals schaar, kam, kapmantel, kwast. en natuurlijk een hele gezellige kerst met mijn familie

6. Wat zijn je maatschappelijke wensen voor deze Kerst?
Goede vraag... Ik weet niet precies wat er mee bedoelt wordt. Ik geef maar antwoord met wat ik denk dat het betekend. Ik zou de armoede minder maken ofzoiets. Zodat iedereen genoeg geld heeft, dat er geen crisis meer zou zijn en dat er daarom niemand meer ontslagen word.

Kopiër deze tag en gebruik hem zelf!

Bedankt voor het lezen

Kusjes Quintyy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten