Pagina's

donderdag 12 december 2013

Love at the first sight


Zoals ik al verteld heb heb ik een vriend. We zijn nu al bijna anderhalf jaar gelukkig samen. Ondanks dat we zo ver uit elkaar wonen weten we het altijd toch voor elkaar te krijgen om toch bij elkaar te kunnen zijn en samen leuke dingen te kunnen doen. Enzo zal zelf ook een stukje van dit artikel typen

Vorig jaar zomervakantie leerde ik Enzo kennen. We zaten allebei op hetzelfde park in Mallorca en hadden allebei een leuke vakantie. Totdat we elkaar tegenkwamen op die ene speciale avond en onze vakantie leuker werd. Het was een warme donkere avond zoals gewoonlijk op Mallorca. Maar doordat ik Enzo ontmoette werd die avond anders dan normaal. Toen ik hem zag was ik opslag verliefd en dat zelfde gevoel had hij ook bij mij. We hadden gelijk door dat we voor elkaar gemaakt waren maar dat durfden we niet tegen elkaar te zeggen tot pas na de vakantie. 
Dit is voor het eerst dat ik een stukje typ op de blog van Lieke en Quinty. Ik ben Enzo, het vriendje van Lieke. Toen ik Lieke zag vond ik haar al gelijk leuk. Ik was te verlegen om het haar te vertellen dus vertelde ik het pas veel later toen we met elkaar aan het 'praten' waren. Ik vond Lieke echt heel mooi toen ik haar zag en dat vind ik nogsteeds, en nogsteeds ben ik gelukkig dat ik haar heb ontmoet en dat we nu samen zijn.

Toen ik Enzo voor het eerst zag was ik opslag verliefd op hem geworden. Ik vond hem schattig door de kleine dingen die in hem anders waren dan wat andere jongens hadden. Ik zag dat hij iets speciaals had maar durfde dat ook niet tegen hem te zeggen. Ik dacht dat het nooit wat tussen ons zou worden omdat we zover uit elkaar woonde maar nu zijn we gelukkig. Ik hoop dat ik met met mooie lieve vriendje nog veel langer gelukkig kan zijn.

Kusjes Lieke 

2 opmerkingen:

  1. Echt super dat je vriendje ook een stukje durft te schrijven op je blog!
    De meeste vriendjes hebben daar de ''ballen'' niet voor

    xoxo
    My Beautiful Life

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij wilde het zelf en ik had even geen inspiratie dus hij kwam met dit artikel. Erg late reactie maar hij werd niet gemodeert

      kusjes

      Verwijderen