Pagina's

zondag 15 december 2013

A day of my life: Rijlessen

Ik had in mijn verjaardag artikel al gezegd dat ik afgelopen woensdag zou beginnen met mijn rijlessen. Ik was heel de dag zenuwachtig en mijn klasgenootjes hebben mij ook nog is zenuwachtiger gemaakt. Om half vijf stond er een les auto van Wolf voor de deur en toen werd ik pas echt zenuwachtig.

Ik mocht al gelijk achter het stuur zitten en naar een speciaal terrein rijden waar we konden oefenen, maar de tomtom reed ons over de snelweg dus ik heb ook al 120 gereden! Ik leerde schakelen, opschakelen, afschakelen, remmen, sturen, bochten maken, rotondes rijden en natuurlijk gas geven. Het gas geven ging alleen nog een beetje moeilijk want je zit al heel snel aan het snelheidslimiet.

Volgende week heb ik mijn tweede rijless en heb er al erg veel zin in. Ik heb mijn eerste les ook al in de mist gereden en in de file haha. Ik kreeg complimentjes dat ik goed reed met dit weer en dat ik ook al erg goed kon sturen.
Zoals ik al zei heb ik mijn rijlessen voor mijn verjaardag gehad, niet helemaal want eigenlijk zouden mijn ouders de helft betalen. Maar nu betalen ze een gedeelte meer!

Kusjes Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten