Pagina's

maandag 16 december 2013

Review: big bazaar greentea bodylotion

Ik zag hem liggen bij de Big Bazaar de green tea body lotion. Ik hou erg van groene thee en het is ook erg gezond voor je. Het is altijd lekker om body lotion op te smeren na een lange douche of een warm bad en dan vooral met deze verfrissende groene thee body lotion.
Zoals ik al zei kun je de body lotion kopen bij de Big Bazaar, hij kostte €1,95. De verpakking is niet te druk en laat ook weer wat van het product zien, iets waar ik op let en erg leuk vind.
De body lotion ruikt echt super lekker, heel fris en je ruikt echt de groene thee. De substantie is iets te dun voor een body lotion, erg waterige look. Wat ook een minpuntje is, is dat als je maar iets te hard knijpt komt er al super veel uit de tube.
Er zitten twee nadelen aan maar voorderest vind ik de body lotion echt een aanrader als je van frisse body lotions houd. En vooral het nu winter word is het wel lekker om je in te smeren, eigenlijk horen natuurlijk wat warmere geuren bij de winter maar deze is ook zeker niet verkeerd!
Kusjes Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten