Pagina's

zondag 15 december 2013

DIY: Pink & diamonds nails

Zelf vind ik het erg mooi. Je ziet het best veel bij gel of acryl nagels en ik wilde het proberen op mijn normaile nagels. Het is niet heel moeilijk je moet alleen oppassen dat de lijm niet aan je vast blijft plakken :) en dat was bij mij wel gebeurt... er zat een diamantje vast op mijn huis haha...
Dingen die je nodig hebt:
* Roze nagellak (essence)
* Nagellijm (hema)
* Diamantjes ( Action)
Het is erg makkelijk.Je begint zoals altijd gewoon met je nagels goed schoon te maken zodat er geen resten van vorige nagellak opzitten. Als je dat gedaan hebt pak je de roze nagellak, of een andere kleur natuurlijk, en lak die lak op je nagels.
Laat dit goed drogen, als je het niet goed laat drogen gaat het er niet mooi uit zien. Pak nu de nagellijm en zet daarmee kleine stipjes op je nagel op de plaats waar jij de diamantjes wilt. Ik heb er 3 onderaan mijn nagel. Dit moet je natuurlijk niet laten drogen maar hier plak je nu 3 diamantjes op.Ik heb 2 grote en 1 kleine. Maar dat mag je natuurlijk ook zelf weten.zoals ik al zei moet je oppassen dat de nagellijm niet bij je huid komt want het plakt snel vast. Druk nu de diamantjes een klein beetje aan zodat ze niet verplaatsen, tel nu tot 10 en de diamantjes zitten erg vast.
Ik hoop dat jullie het ook mooi vinden en het zelf thuis natuurlijk ook willen doen.
Bedankt voor het lezen 
 
Kusjes Quintyy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten