Pagina's

zaterdag 7 december 2013

Mijn Sinterklaas cadeaus

Dag Sinterklaasje dag dag dag dag Zwarte Piet. Helaas zijn ze alweer weg maar ik ben donderdag erg verwent met leuke cadeaus. Een groot gedeelte van wat er op mijn verlanglijstje stond heb ik ook gekregen. Ook de tas die ik hier als foto heb gebruikt heb ik gekregen.

Als eerst had ik vorige week zondag Sinterklaas bij mijn opa en oma. Als eerst kreeg ik die tas die op de foto boven staat.
Ik heb ook nog een boek van Keri Smith gehad, hier gaat ook nog een artikel over komen omdat ik meerdere boeken heb.
Ik heb ook nog wat dingen aan makeup gehad. Op de foto hieronder zie je makeup die ik gehad heb met sinterklaas thuis en bij mijn opa en oma. Ik kreeg een hele mooie paarse glitter nagellak van de Hema, een roze glitter nagellak van Essence, een mascara van Rimmel, een blush van Catrice, een mooie oogschaduw van Essence met een kwast, een lipgloss van Essence, een setje met nagel steentjes en een blush kwast van de kruidvat.
Ik heb ook nog veel aan snoep gehad. Thuis kreeg ik van papa en mama een 'wij helpen je de winter door' pakketje. Als eerst een super lekker dik fleecedeken, daarna nog hele foute panterprint pantoffels toch wel leuk hoor. Als laatste zwarte Uggs handschoenen, had ze vorig jaar al in het grijs en wilde ze nu in een andere kleur.
Ein-de-lijk. Ik heb mijn Essence gel nails at home setje gehad, ik heb hem zelf gekocht omdat mama niet wist wat ik bedoelde maar heb hem nu eindelijk. Ben er heel blij mee.
Als grote Katy Perry fan kan ik natuurlijk haar parfum niet missen. Ook deze kreeg ik voor sinterklaas en ben er ook erg blij mee.
Heb hem al vaak gezien bij de Xenos. De geuroliebrander. Heb altijd getwijfeld om hem te kopen en had hem nu maar op mijn verlanglijstje gezet. Ik kreeg deze leuke roze brander samen met een roze waxmelt in de geur raspberry en een geurolie flesje in de geur lavendel.
Ik heb een leuk nachtkastje naast mijn bed staan met een mand eronder die nog van mijn oude nachtkastje is. Die is veel te klein en heb nu een nieuwe gehad die ik echt heel leuk vind.
Droogshampoo heb ik altijd nodig en deze fijne bettybrush (zoiets?) wilde ik al een tijdje en heb ik nu ook gehad.
Ik ben echt heel blij met alle cadeautjes die ik gehad heb. Wat hebben jullie gehad?
Kusjes Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten