Pagina's

woensdag 11 december 2013

Review: The Mortal Instruments, City of Bones

The Mortal Indstruments, City Of Bones
Al voor dat deze film uit kwam wilde ik hem heel graag zien. De reden waarom ik hem wilde zien was vooral omdat Lily Collins erin speelt. Ik vind haar een hele leuke actrice. Ook spelen er een aantal erg knappe jongens in, ook iets heel belangrijks voor in een film.
 De film gaat over een meisje genaamd Clary. Ze woont samen met haar moeder. Al sinds een tijdje tekent ze alleen maar het zelfde tekentje. Zelf weet ze niet wat het betekend. Als ze met haar beste vriend uit wilt gaat komt ze langs een club waar ze het zelfde teken wat zij altijd tekent hebben in het symbool. Ze wilde er naar binnen en werden dan ook geholpen door iemand om binnen te komen, het enige gekke was dat Clary de enige was die het tekentje zag. Ook is ze nog de enige die iets ziet wat gebeurt in de club. In de club komt ze ook de schaduwjagers tegen.
Ik wil natuurlijk niet te veel verklappen. Maar haar moeder verdwijnt, Clary word verliefd en er gebeuren nog een aantal super leuke, maar ook erge dingen.


Ik vind het echt een super leuke film. toen ik hem ging kijken wist ik nog niet dat hij romantisch was maar dat is hij toch echt wel! Nog een pluspunt voor de film. Zelf houd ik niet echt van die fantasie films en dit is er toch wel een beetje een maar toch zoals ik al zei is deze gewoon super leuk. Op het einde dacht ik ook echt van nee hij mag nog niet  afgelopen zijn! Maar gelukkig komt er nog een film van.
Er komt in de film ook nog een moment dat je denkt van nee dit mag niet gebeuren dit verpest de hele film. Dat vond ik in ieder geval maar toen ik dus zag dat er nog een film van kwam dacht ik al dat het toch misschien wel niet zou zijn ofzo. 

Haha ik hoop dat ik je nieuwsgierig maar en dat je de film ook wilt zien. Zou het echt doen! Ik vond hem zo leuk dat ik zelfs het boek ga lezen, en dan moet het wel echt heel leuk zijn :D

Trailer:

Bedankt voor het lezen

Kusjes Quintyy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten