Pagina's

donderdag 5 december 2013

Beautiful women

Mooie vrouwen. Er bestaan er zoveel, vooral actrices, zangeressen en presentatrices. De vrouwen die ik het meest mooi vind komen uit Amerika of zijn actief in Amerika. Laatste tijd kijk ik veel films waar mooie vrouwen in voor komen en ik twijfelde over dit onderwerp maar ga nu toch mijn top 5 mooiste vrouwen geven.

Als eerste Jennifer Lawrence, mijn echte nummer een. Ook in de films van The Hunger games is ze mooi. Ze heeft een speciale lach die opvalt
Julianna Hough, sinds de film Save Haven ben ik fan van haar en wauw ze is echt mooi. Ik hou van haar ogen.
Ik ben sowieso al een groot fan van Katy Perry, ze heeft een mooi figuur en elk kapsel staat haar leuk.
Adele vind ook een erg mooie vrouw, ze heeft een stevig figuur maar draagt er wel altijd leuke kleding over. En haar kapsels echt wauw

Als laatste Mila Kunis, ze is echt mooi en vooral in de film The Wizard of Oz het tweede deel. Haar haar is erg mooi en de makeup die ze op de foto draagt staat er echt goed.
Dit vind ik dus echt mooie vrouwen, binnenkort een artikel over de mooie mannen.
Kusjes Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten