Pagina's

vrijdag 29 november 2013

Fotomomentjes november

November is alweer bijna afgelopen en mijn favorieten maand komt eraan, december. Ik ben dan jarig, sinterklaas, kerstmis en oud & nieuw een gezellige feestmaand met veel cadeaus dus. Maar bij afgelopen maand horen nog wat leuke foto's.

De eerste foto is van een grimeer workshop die we op school hadden. Je moest een wond maken en dit is het resultaat van mijn wond
De tweede foto hebben jullie al gezien in mijn shoplog. Deze foto is gemaakt in de trein naar Maastricht, erge verveling en vermoeiend om 2 uur in de trein te zitten.
Bordeaux rood, ik hou van deze kleur. Toevallig hadden twee vriendinnen en ik allemaal die broek aan dus dat was een instagram foto waar.
Maandag had ik mijn Grease uitvoering en dit was een solo liedje dat ik als Frenchy zong en met Sandy op de achtergrond.
De laatste foto is van alle spullen in mijn kamer, begin november heb ik een grote herfst schoonmaak gedaan omdat mijn kamer nogal een troep was.
Op naar december!
Kusjes Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten