Pagina's

zondag 24 november 2013

Breakthrough!


 
Zoals er misschien al we verteld is zitten Lieke en ik in een dans team genaamd breakthrough. Over ons tean ga ik jullie nu iets vertellen. Het team bestaat uit 8 mensen, Lieke - Stefanie - Sharissa- Leanna - Ilona - Daphne - Roelie en ik. We hebben ook een trainster genaamd Sharenda.
We zijn nu denk ik ongeveer een jaar een echt wedstrijd team. Eerst waren we een demo team, maar wedstrijd team leek ons leuker. Vorig jaar hebben we showdance gedaan, maar nu gaan we streetdance.hiphop doen.
We hebben gedanst bij de KNGU. We zijn vorig jaar begonnen met een wedstrijd in middenbeemster, ik kan me nog goed herinneren dat ik heel zenuwachtig was maar dat was nergens voor nodig! We waren 2e :D

De troffee
De 2e wedstrijd die we gedanst hebben was gelukkig gewoon in 's-Hertogenbosch. Zelf tegenover onze danszaal. Het was de 2e ronde of iets en als we hier aan mee deden mochten we naar het NK. We deden wel niet alleen mee maar werden zelfs eerste! Dat vonden we allemaal erg leuk. 
Dit was onze troffee! Echt een mooie 1e prijs.
De 3e wedstrijd die we gedanst hebben was het NK in Ahoy Rotterdam. Een hele prestatie. Het was dan ook echt heel leuk om te doen en er deden veel leuke dansen aan mee. Maaar wij zijn toch 2e geworden!  
3e wedstrijd en gelijk 2e op het NK. Het was echt heel stoer toen we onze naam hoorden. We hadden het volgens mij ook helemaal niet verwacht.
Hier staan we dan met onze mooie 2e plaats. We waren erg trots
De troffee
 
Hier zijn nog een paar leuke actie foto's 
Midden-beemster
Midden-beemster
Midden-Beemster
's-Hertogenbosch
 
We hebben een erg hechte band met de groep. We hebben al een keer samen een milene party gehad en we zijn wezen eten bij een wok restaureant. Dat was ook erg leuk maar ook erg druk. De tafeltjes om ons heen waren zelf niet aan het praten ,die waren van onze gesprekken aan het genieten haha, en het was een erg onderwerp ;)
Bedankt voor het lezen!

Kusjes Quintyy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten