Pagina's

zaterdag 23 november 2013

Ballerina bun fun

Laatste tijd ben ik weer helemaal into de ballerina bun. Vooral met werken maar ook als ik weinig zin heb om veel tijd aan mijn haar te besteden en toch wil dat het er leuk uit ziet. Ik heb een paar leuke dingen ontdekt om je bun een beetje op te pimpen, niet strak op je hoofd maar met wat leuke dingen. Ik hou sowieso niet van een strakke bun.

Strikje
Dit strikje heb ik bij de Claires gekocht. Het is leuk als je de bun een beetje achter op je hoofd hebt zitten (niet helemaal recht op je hoofd) en je dan het strikje aan de zijkant of schuin voor in de bun klemt. Als je de bun recht op je hoofd hebt is het leuk om de strik vooraan te doen

Bloem
Dit bloemetje komt uit een winkeltje in Spanje. Ik vind het zelf heel erg leuk om dit gewoon ergens rondom je bun te doen, het staat toch wel leuk.

Schuif speld
Deze speld komt ook van de Claires. Je schuift m vooraan in je bun. Dit is leuk als je er een beetje chique of netjes uit wilt zien.

Kusjes Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten