Pagina's

vrijdag 17 oktober 2014

School | Examen permanent en watergolf


Afgelopen woensdag had ik mijn eerste examens. Het was mijn examen praktijk permanent en watergolf. Het watergolven moest op een model maar het permanenten gelukkig niet. Het is namelijk heel moeilijk om nu iemand te.vinden die een permanentje wilt. Voor mijn gevoel is het best goed gegaan maar we krijgen pas over 2-3 weken de uitslag
Om 9 uur in de ochtend was ik op School. Om kwart over 9 begon het examen. De modellen moesten dan ook aanwezig zijn. Mijn model kwam letterlijk om 09:14 binnen lopen. Ik zat al helemaal in de stress haha maar gelukkig was ze nog op tijd. De modellen werden onderling gerouleerd. Ik had het model van rowena. We hadden 3 kwartier om de watergolf in te  draaien. Ik had het binnen de tijd gedaan. Hij moest 30 minuten onder de kap. Daarnav moesten we opkammen, hier onder zie je de foto

In de middag hadden we permanenten. Er werd geloot tussen 3 vormen. Ik moest de envelop trekken. Het werd de 9-vaks. We kregen 3 kwartier voor het indraaien. Steeds na een tijdje riepen ze om hoe lang we nog hadden. Toen ze zei dat we nog 10 minuten hadden en ik nu pas aan de 2e kant begon begon ik erg te stessen. Gelukkig heb ik het vinnen de tijd af kunnen hebben, ik vond het zelf er niet erg mooi uit zien maar ik mocht er vloeistof op doen en dat is een goed teken.  Met het vloeistof erop doen kregen we hulp van een derde jaars. Ze hielpen ons met het proces. Toen de vloeistof erop had gezeten en ik hem had uitgrspoeld Kon je de krullen goed zien. Hier onder een foto van het eindresultaat: )

Ik hoop natuurlijk dat ik hey gehaald heb. Maar je weet maar nooit
nooit, over 2/3 weken krijg ik de resultaten en laat ik het jullie natuurlijk ook weten!

Bedankt voor het lezen

Kusjes Quintyy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten