Pagina's

maandag 9 december 2013

Tag: 13 random questions

Deze tag heb ik al veel gezien en het is natuurlijk een handige tag zodat jullie nog meer over mij te weten komen. Ik heb niet een heel bijzonder leven ofzo maar hier zijn toch een paar vragen zodat jullie toch meer dingen weten :)
Waarvan denk je dat je het kan, maar eigenlijk kan je het gewoon helemaal niet?
O, best een moeilijke vraag haha. Nou ik denk dat ik heel goed kan zingen, maar dat is echt helemaal niet. Ik zing altijd samen met mama en dat vinden we samen heel mooi klinken
Wat vind je een moeilijk woord om uit te spreken?
In het Nederlands kan ik even geen woord verzinnen maar in het Engels zijn er wel een paar woorden, Right bijvoorbeeld. Ik kan ik het engels de R gewoon niet uitspreken dus er komt dan meestal een heel gek woord uit.
Wat was je favoriete tv programma uit je jeugd?
Kabouter plop, ik weet niet waarom ik het zo leuk vond. Ik weet wel nog dat ik het altijd zo leuk vond als die muts uit zich zelf omhoog ging weet je wel. En ik weet ook niet waarom maar ik vond Belgische progamma's altijd veel leuker dan Nederlandse, ik keek ook echt altijd Ketnet.
Wat vind je het belangrijkst: liefde, beroemdheid, macht of geld?
Ik vind Liefde denk ik het belangrijkst, je kunt beter je leven lang met iemand gelukkig zijn dan alleen zijn en veel geld of macht hebben en gewoon heel ongelukkig zijn. Ze zeggen wel dat geld gelukkig maakt maar als geld het enige is wat je hebt geloof ik niet dat je gelukkig kan zijn.
Als je in een tijdperk kon leven, wanneer zou dat dan zijn en waarom?
Eind jaren 70 begin jaren 80. Ze hadden vele leukere muziek, leuke kleren en volgens mij kon iedereen zijn wie je wilde zijn. Het lijkt me ook gewoon een vele leukere tijd om in te leven.
Als je je gardorobe opnieuw moest kopen uit 2 winkels, welke zouden dat dan zijn?
De Only en de Vera Moda. Ik vind dat deze 2 winkels de mooiste kleren hebben, ik denk dat de meeste mensen op deze vraag de H&M antwoorden. Dat snap ik niet ik heb daar echt een hekel aan haha. Ook een winkel waar ik het misschien zou doen zou de Zara zijn, maar die vind ik best duur
 
Kun je je herinneren wat je op deze dag, vorig jaar hebt gedaan?
Al sla je me dood, ik heb geen idee. Ik weet al niet wat ik vorige maand om deze tijd gedaan heb laat staan vorig jaar.
Heb je terugkerende dromen? Zo je, welke dan?
Nou ik heb met dromen dat als ik wil dat ze terug komen dat ze dan ook terug komen, of dat ik over iets stoms aan het dromen ben en dat ik dan weet dat ik slaap en droom en dan maak ik er zelf gewoon van wat ik wil. Vroeger had ik wel een nachtmerrie die altijd terug kwam. Dat ik wakker werd van geklop om mijn slaapkamer deur en dat ik open ging maken en dat er een zwarte schim voor de deur stond en dat ik wilde gaan gillen en rennen maar dat er geen geluid uit kwam en dat ik niet weg kon lopen want mijn voeten zaten vast aan de grond. 
Wat is je horoscoop?
Mijn horoscoop is weegschaal. Meestal in ieder geval. Soms ben ik ook schorpioen. Ligt eraan waar ik kijk. Mijn verjaardag is 22 oktober en soms gaat weegschaal tot 22 of 23 en soms begint schorpioen al op de 22ste
Hoe ziet je droom slaapkamer eruit?
Netjes, licht en opgeruimd. Met een mooi groot raam met een soort schacht erom heen en daar staat mijn bed dan in. Dan heb ik zo'n soort klein huisje in mijn kamer rond mijn bed.  De kleuren die ik voor mijn kamer wil zijn zilver en rood.
In wat voor positie slaap je altijd?
Op mijn linker zij met mijn rechter been omhoog en mijn linker hand onder mijn kussen.
Wat draag je op dit moment aan je voeten?
M'n zwarte laarsjes met gouden studs
Heb je een mooi handschrift? 
Nope, echt helemaal niet. Ik kan wel mooier schrijven dan ik meestal doe maar daar heb ik nooit zin in, veel te veel moeite.

Ik hoop dat jullie nu wat meer van mij weten, bedankt voor het lezen

Kusjes Quintyy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten