Pagina's

woensdag 18 december 2013

A day of my life: moordspel

Vorige week donderdag was het zover, iets waar we al zeker 10 weken mee bezig waren. Het moordspel! Het is een mix tussen Cluedo en een spooktocht en het was een leuke ervaring. Natuurlijk was er "publiek" die het moordspel deed en door vragen te stellen aan ons de moord zou oplossen.
Het verhaal in het kort:
Tanja visser is vermoord. Ze heeft een vriendje pieter een beste vriendin Dorien die erg jaloers is, een zus Tamara die ook heel jaloers is, stiefvader en moeder die helemaal kapot zijn van de moord en de zwerver Teunis die de echte vader blijkt te zijn.

Dat waren dan ook de hoofdrollen maar je hebt ook nog kleinere rolletjes zoals een die ik had. Ik was een detective, wat uiteindelijk nog best een grote rol was. Ik speelde samen met Renée een klasgenootje detective, ik was de domme stagiaire wat echt super leuk was om te spelen. Ik had een lange witte jas aan en zo rende ik als een superman over het plein, op de plaats delict lag een elastiekje en die wilde ik in mijn haar doen en nog meer van die domme dingen.

Iedereen stond met zijn eigen scène op het schoolplein verdeelt, mijn scène was de plaats delict maar je had bijv. ook de bar, de zwervers plek, de slaapkamer van Tamara, de woonkamer waar de ouders zaten en als laatste de vriendengroep van Pieter.
Ik vond het echt super leuk om te doen. Dit is ook iets wat ik op een park kan gaan doe alleen is het dan veel kleiner en minder voorbereiding.
Kusjes Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten