Pagina's

dinsdag 26 november 2013

Fotomomentje November


Zoals iedere maand doen ik en Lieke een fotomomentje, Dit is die van mij van deze maand, November :D




Soms op zaterdag doe ik oppassen op mijn nichtjes en neefje. Dit keer gingen we elkaars haren vlechten, ze had bij mij een mooie vissegraat vlecht gemaakt en ik heb bij haar een dubbele waterval vlecht geprobeerd te maken, best goed gelukt toch!

Hier was ik ook aan het oppassen, ik was er hier net achter gekomen dat mijn nichtje instagram had. Daarom wilde ik een leuke grappige foto maken om hem er dan op te zetten.

Dit is mijn lekkere broodje gezond van de Bakker bart. Ik weet niet meer precies wanneer ik hem op had, zal sowieso zijn geweest op een vrije dag. Maar hij was erg lekker. Je moet eens aan een broodje gezond van de Bakker Bart ruiken :$ het ruikt echt heel lekker!

Ik heb vandaag mijn moeder gepermanent, nouja rollers in gerold op school om te oefenen. Ik heb daar helaas geen foto van gemaakt maar van het in model f:öhnen van daarna heb ik wel een foto gemaakt, het is erg goed gelukt vind ik zelf.

Monopoly, een spel waar ik deze maand echt verslaafd aan ben geweest. Het is echt een leuk spel, ik heb het bijna iedere avond met mama en soms met mijn zus gespeeld. 
Deze foto kennen jullie waarschijnlijk al van mijn dagje Maastricht. Deze hebben we in de trein gemaakt, na  kei veel foto's was er toch een mooie uit gekomen.

Deze foto is vandaag bij de training gemaakt. Dit zijn onze wedstrijd kleren. De ene heeft een rode bandana in haar haar, een rode bandeau bh en een zwart blousje en de ander heeft een zwarte bandana, een zwarte bandeau bh en een rood blousje We hebben wel allemaal de zelfde schoenen en leggings. Het ziet er erg goed uit.

Bedankt voor het lezen. 

Kusjes Quintyy




Geen opmerkingen:

Een reactie posten