Pagina's

maandag 14 juli 2014

New in: Essence nail polish


Gisteren ben ik weer eens met mama naar de stad geweest. Altijd als ik naar de stad ga moet ik wel iets bij de kruitvat kopen. Meestal is het nagellak. Deze keer heb ik deze 3 kleuren gekocht, eigenlijk heb ik er 4 gekocht maar die andere kleur had ik al en die heb ik al ooit aan jullie geshowd. Er was een aanbieding. 2 voor 3 euro dus ik heb er 4 voor 6 euro :)


Ten eerste heb ik deze kleur gekocht. Deze had ik in het kruitvatblaadje zien staan en ik vond hem super mooi dus ik had tegen mezelf gezegd; als ze deze kleur hebben koop ik hem. En jaa hoor ze hadden hem dus heb ik hem gekocht!

Ook heb ik deze kleur gekocht. Ook een groenige kleur, dit is de mint kleur. Ik zocht al heel lang een mooie mint kleur. Ik had er nog geen dus deze vond ik heel mooi en heb ik hem gekocht!
Ook heb ik deze bruinige kleur gekocht. Meestal als je een bruinere kleur als je huid koopt lijkt je huid witter maar het lijkt net of deze je huid bruiner maakt. Je ziet de kleur niet 100% want ik had hiervoor de eerste kleur groen op gehad. Deze heb ik er toen afgehaald maar dat lukte helaas niet helemaal. Mijn nagels bleven wat groenig. Maar zonder het groene eronder is het een super mooie kleur!

Ik houd van nagellak. Ik ben verslaafd aan nagellak, en ik heb zoveel nagellak dat ik ze niet allemaal op heb gehad haha :)

Houden jullie ook van nagellak?

Bedankt voor het lezen
Kusjes Quintyy


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kleurtjes, vooral de tweede! Ik ben zelf ook helemaal gek op nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He! Dat is toch 146 thats what i mint! Ofso? Die is mooi :) heb ik ook haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke lakjes heb je uitgekozen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie lakjes! Heel nice :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha ik kom ook nooit de Kruidvat uit met lege handen! Deze lakjes zijn erg mooi, die mintkleur heb ik ook :)

    BeantwoordenVerwijderen