Pagina's

donderdag 13 maart 2014

New in: Ice Watch zonnebril

Naast horloges verkopen ze sinds september 2013 ook zonnebrillen, ik heb het over het merk Ice Watch. Zonnebrillen in allerlei kleuren, leuk voor deze zomer!

De Ice Watch zonnebrillen zijn verkrijgbaar in twee modellen, PULSE en MOOD.
"De PULSE lijn : het merk icoon bril met een tijdloze stijl.
De MOOD lijn : legt zijn accenten op de uitgesproken retro trend."
De brillen zijn verkrijgbaar in 10 verschillende kleuren. Wit, zwart, grijs, blauw, groen, geel, oranje, rood, roze en paars.

Ik heb gekozen voor de rode bril. Ik kon niet kiezen tussen de witte, blauwe en rode. Ik zette de blauwe op maar die viel gelijk af, hij was veel te donker. Toen de witte en de rode, hmm moeilijke keuze want die stonden allebei wel leuk. De opticien medewerkster zei dat de rode leuker was omdat je witte en zwarte brillen vaak tegenkomt en een kleurtje is een keer wat anders. Ik was het hier wel mee eens dus ging voor deze opvallende rode.
Het fijne aan deze zonnebril is dat hij om ieder hoofd past, het heeft namelijk van die siliconen pootjes. Net als het bandje van een Ice Watch horloge, dus hij zit altijd goed om je hoofd. De brillen zijn ook nog eens goed beschermt met een anti-UV laag en polycarbonaat glastype 3 wat betekend dat het tegen hoge temperaturen kan.

Ik kocht deze zonnebril omdat mijn Polaroid zonnebril van vorig jaar schade opgelopen is. Ik kreeg een bal op mijn neus en bam het middenstukje brak. Ik kan hem nog dragen maar hij zit een beetje los. Een goede rede om een nieuwe te kopen hihi, en dat voor een prijs van €69,-!

Wat vinden jullie van de Ice Watch zonnebrillen?
Kusjes Lieke ♡

6 opmerkingen: