Pagina's

dinsdag 15 oktober 2013

And that's who i am

Jullie weten dat ik Lieke heet, 16 jaar ben, de linkse op de foto ben, van veel random dingen hou en een grote fan ben van spongebob maar meer niet. In dit artikel komen jullie meer te weten van mij en de dingen die ik doe. And that's who i am. Op we heart it kwam ik al veel foto's/quotes tegen en op andere blogs ook de tag. Omdat wij maar net bloggen wilde ik deze tag snel doen zodat jullie meer over mij te weten komt.


Ja ik draag een bril. Mijn ogen zijn niet dramatisch slecht maar ik kan de letters op het schoolbord niet lezen en de ondertiteling bij sommige films/series ook niet. Al bijna 1,5 jaar draag ik mijn mooie zwarte ray ban bril. Ik moest en zou die bril hebben anders zou ik er geen dragen.
 
Ik heb zoveel dromen, sommige zijn al uitgekomen en sommige ga ik nog waar maken. Ik droom veel maar ik probeer het ook waar te maken. Soms denk ik dat ik een droom syndroom heb (weet niet of dit bestaat !?) omdat ik zelfs onder de uitleg van de leraren zit te dromen en toch de les volg, of ik ben gewoon een geval apart.
 
Wat er ook gebeurt ik zal altijd spongebob's nummer een fan zijn! Geen woorden voor, ik kijk alleen naar nickelodeon omdat spongebob daarop komt, spongebob is nickelodeon .
 
ADD is een aandachtstoornis, ik heb het niet zo erg maar ik kan me moeilijk concentreren. Ik heb een zusje met ADHD en dat gaat moeilijk samen als zij hard haar muziek aan heeft staan en ik mijn huiswerk wil maken, of op school ik kan soms minuten lang naar een vraag kijken omdat ik tussendoor gestoord word.
Ja Quinty is mijn beste vriendin! Al bijna 5 jaar volgens mij, we zijn zo verschillend en vinden toch dezelfde dingen leuk.
 
Bang is een groot woord maar ik ga het toch gebruiken. Ik ben bang voor mensen, niet om met ze te praten of om samen mee te zijn maar dat ze over me praten. Dat mensen achter mijn rug om over me praten en nare dingen zeggen, ik doe wel alsof het me niks uitmaakt maar toch is het geen fijn gevoel. Voorbeeld, ik heb op school het vak presenteren echt super leuk maar dan zie ik in de klas sommige mensen lachen of wat in elkaars oren fluisteren en dan denk ik gaat dat over mij ? doe ik iets fout ?
 
Je denkt nu je bent 16 je weet dat nog niet zeker er kan van alles gebeuren maar dit is echt anders. Ik heb best vaak iets met een jongen gehad wat dan slecht afliep in ruzies en roddels. Maar morgen ben ik een jaar samen met mijn vriend (yaaaay). Langste relatie en heb er een goed gevoel bij.
 
Ik dans al sinds mijn derde en altijd al als er thuis ruzie was of me iets dwars zat ging ik dansen. Vroeger met cassettebandjes aan en dan voor de spiegel en daar werd ik rustig van. Nu met m'n oortjes in voor de spiegel en het maakt me echt rustig als ik niet lekker in m'n vel zit.
 
Last but not least. Elk klein momentje op de dag, in de week of in de maand wat er ook gebeurt dat ik leuk vind, ik geniet er van. Ik kon niet kiezen tussen 'i enjoy the little things' en 'i live in the moment', ik koos voor de eerste omdat die wat uitgebreider was. Maar gaat het sneeuwen, krijg ik een knuffel van m'n vriend, doe ik iets gezelligs met Quinty of valt er iemand. Ik geniet ervan.
 
Ik hoop dat jullie na het lezen van dit artikel een groter beeld hebben van wie ik ben.
 
Kuss lieke
 
 
 



 

 
 

 
 

 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten